Time for school!

Godmorgon på er!

Idag är de dags för min sista vårtermin någonsin på gymansiet, det närmar sig, men de är ändå svårt för oss att inse hur otroligt nära vi är.
Japp, de var då alltså de jullovet, de gick med hejdundransfart förbi kan jag säga er. Känns som jag slutade skolan förra veckan. Jag måste fakrist säga att jag har haft en underbart bra jul bättre än de senate åren, vilken är väldigt skänt för både mig och familjens del.

Nu ska jag dricka färskpressad apelsin och kiwi jucie som pappa gjort till mig! MUMS

Hejdå!

fina kimberly som har åkt tillbaka till norrland!

Kommentarer
Postat av: Mandis

Hallåååååå skriv mer då är inne och kollar varje dag men inget händer! <3

2011-02-01 @ 17:45:58
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0