febfebfebfeb

Dålig uppdatering? Jag vet!
Jag får faktist skylla på att de mycket nu på en och samma gång. Skolan har kommit igång. Men själv tycker jag inte vi har haft de stressigt med mycket prov och inlämnningar och så vidare. Redan nästa vecka är de sportlov, de betyder att de är mitt sista sportlov någonsin?! hjälp.. tiden går lite för fort ibland. Och så roligt jag kommer ha på mitt sportlov plugga teori som en galning var det ja. SKIT KUL.

Jag ska föröska bättra mig på att uppdatera kära läsare.. haha
Nu ska jag iaf smita ner till bilskolan och plugga. Hej svejs!

Bjuder på en dagens


Kommentarer
Postat av: mandis

söööööööööööööööööt! skriv mer mer mer

2011-02-11 @ 20:52:50
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0