Lusselelle

Åh vilken grym helg jag har haft!

Trots att fredsgs kvällen inte började riktigt som jag ville så blev de en sjukt rolig kväll till sist. var hemma hos Daniel som bodde LÅÅÅÅÅÅNGT bort. De tog oss nog en timma att gå till hans hus från bussstationen i skövik. Men det var de värt för det huset var blande de finaste husen jag någonsin sett faktist :)

Åhhh, julkänslorna börjar komma mer och mer nu. speciellt i fredags för då var jag faktist och åt julbord. Åh gud så gott det var herre! Jag o mändi blev så mätta så vi kila hem och slockna på soffan till sex and the city!



och i söndags belv det som vanligt en god söndags/advent middag. MUMS vad gott de blev. + att jag bakade lite chockladfudge och cnöbollar senare på kvällen.

Nu ska jag läsa på om alla våra roliga religoner! wihooo

Jag och mändi på julbordet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0